Človek je ako dom s mnohými dverami, otvorenými, zatvorenými, zamknutými. Zámerne i nechcene.
Modul rozvíja schopnosť nadviazať doverujúci vzťah kouča a koučovaného. Pomáha cez tzv. kľúčové slová a cez princíp polarity presne pomenovať témy klienta.
Odkiaľ kam chceš ísť a ako budeš vedieť, že si sa tam dostal.
Cieľom je mať jasný kontrakt, to znamená byť schopný s klientom jasne pomenovať cieľ spolupráce a rozdiel medzi prítomnosťou a želaným stavom. A dospieť ku kritériám, ktoré budú merať dosiahnutie želaného výsledku.
Každá minca má dve strany, tak aj dobre sformulovaná otázka klienta má v sebe zakódované odpovede
Cieľom tretieho modulu je rozvinúť schopnosť vnímať klientove zdroje (jeho vlastné odpovede, riešenia) a pracovať s nimi spôsobom, ktorý rešpektuje klientove zvyky a spôsoby.
Od možností riešení k reálnej možnosti implementácie. Slová sa hovoria a chlieb sa je.
Modul 4 rozvíja schopnosť kouča (manažéra) rozlíšiť s klientom/podriadeným tie možnosti riešení, ktoré sú realizovateľné a budú realizované od tých, ktoré by klienti chceli, ale ich neuskutočnia.
© 2022 Dalibor Bednařík - Coaching Academy